Heissan vaan kaikki!

Ja kiitokset ensimmäiseksi kommenteissa. Täällä ollaan hengissä, vaikkei mitään ole hetkeen kuulunutkaan.
Mä olen vain kehittänyt itselleni uuden riippuvuuden, joka vie aikaani todella paljon. Eli mä olen innostunut pelaamaan World of Warcraftia :) Lyhyesti siis WoW. On muuten koukuttava peli, eli ei kannata kokeilla jos aikaa on muutenkin vähän, haha. Tämänpä takia kaikki on jäänyt vähän retuperälle, ei onneksi koulu. Mutta MSN:n RR ei ole tämän takia valmistunut ihan ajallaan, pahoittelut siitä! Tänään ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä sen valmiiksi, että saa lähettää omistajalleen. Eli tulossa on Eeti, joskus lähiaikoina :)

Ristipistoja en ole tehnyt oikeastaan yhtään. Siis tuon RR:n lisäksi. Muutaman kortin olen askarrellut, voisin niistä kuviakin laittaa tänne. Ainakin kaksi hääkorttia, synttärikortteja... vauva-kortteja. Ja ihania kankaita olen jälleen saanut Sugar Maplesta :) Niistäkin kuvaa hieman myöhemmin.

Uusin Cross Stitcher pitäisi tänään käydä hakemassa. Ei vain yhtään huvittaisi lähetä ulos kun tuo taivaskin on niin kamalan harmaa... Ja tuuleekin ihan riittävän paljon. Toisaalta raitis ilma tekisi hyvää, eilinenkun taisi mennä pelatessa ja ruokaa laittaessa. Ai niin, katsoin minä myös ensimmäinen DVD:n tuosta ostamastani Sharpe-dvd-setistä- Ihana Sean Bean... Huomasin vain, että taitaa olla TAAS DVD-soittimessa jotain vikaa, sillä puolen välin jälkeen kuva ruutu sai sellaisen kivan, keltaisen värityksen. Ei yhtään häiritsevä, ei. Ja äitee sanoi ensin, että voi olla tv:ssä vika, virta pois vaan ja uudestaan päälle. Kotona-kotona kun tällaista on sattunut, muistan sen itsekin ja se meni tuolla tavalla pois. Mutta eipä täällä! Tv:n kuva oli hyvä, mutta dvd:n kuva edelleen kellertävä. ja siis vika ei ole siinä levyssä, sillä se laitteen alkulogo, sininen väriltään, oli nyt vihreä. No, en kyllä ihmettele jos kone on rikki. Juuri puoli vuotta sitten saimme uuden laitteen hajonneen tilalle. Ja se edellinen kone hajosi siten, että olin ottanut sen seinästä ja kun laitoin myöhemmin takaisin, ei lukenut mitään levyä. Ihanaa! Tämä uusi on siisn samanlainen... Ja on muuten viimeinen Philips masiina minkä minä ostan! Grrrrr...

Koulu on siis alannut ja mä olen tämän ekan jakson tekstiiliopiskelijoiden kanssa. Me ollaan huovutettu, tehty rautalankapunontaa, nahkatöitä, kirjansidontaa, kankaanpainantaa... Kaikkea kivaa ja ihan erilaista :) Todella mukava ja rentouttava jakso. Ensi jakso onkin sitten taas stressaava ja sitten onkin jo opinnäytetyön tekoa! Voi kamala, pelottaa! Viimeisen jakson sitten varmaan saa ottaa taas vähän rennommin.. Toukokuussa sitten pitäisikin jo valmistua.. Kamala, ei puhuta siitä...

Figuurejakin olen saanut uusia :D Hih hih, laitan niistäkin kuvia vielä.

Nyt ehkä taidan lähteä sitä lehteä hakemaan. Päivittelen kuvien kera sitten illemmalla.

Mukavaa lauantaita!